Skip to main content

Ο Ολυμπιακός επισκέφθηκε το 17ο δημοτικό σχολείο Πειραιά

Οι ακαδημίες του Ολυμπιακού, συνεχίζουν δυναμικά την προώθηση του αθλητισμού στις μικρές ηλικίες  αφού, το πρωί της Πέμπτης 3/10 επισκέφθηκαν το 17ο δημοτικό σχολείο. 

Ο διευθυντής των ακαδημιών του Ολυμπιακού, Μανώλης Τσιρογιάννης, οι προπονητές, στίβου, μπάσκετ, kickboxingSUP και τένις, έδωσαν το «παρών» στο σχολείο του Πειραιά, στα Καμίνια και αφού εξήγησαν στα παιδιά την έννοια του αθλητισμού τους πρόσφεραν μία μέρα, γεμάτη παιχνίδια και χαρά με τους μαθητές να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή.

  • Hits: 647